Etäopiskelussa on nyt oltu kolmatta viikkoa, ja se on sujunut Hamin opiskelijoilla pääasiassa hyvin. Kysäisimme Sairion meijerialan opiskelijoilta minkämoisia ajatuksia etäopiskelu on heissä herättänyt. ”Olen Siiri Luopajärvi, 16 vuotta, opiskelen Hamissa meijeristiksi, Elintarvikealan perustutkinnossa ja olen ensimmäisen vuoden opiskelija. Omalta osaltani opiskelu on sujunut tilanteeseen nähden kohtuullisen hyvin. Haastavinta on ollut keskittyminen tietokoneeseen ja käytännön…
Lue lisää