Yrittäjät kaipaavat lisätietoa myynnistä ja markkinoinnista. Voimavalmennuksen tiivistetyt markkinointi- ja digi-illat toteutetaan maalis-huhtikuussa. Seuraavana on vuorossa 24.3. klo 18 Minttu Lampisen vetämä ”Markkinoiden re-launch 2022”. Illan hyvinvointiosuudessa kokeillaan Shindo-venyttelyä Helena Vilen opastuksella. Shindo rentouttaa ja antaa voimia arkeen. Voimavalmennus on yritysten kehittämisen polku kantahämäläisille yrityksille. Keväällä 2022 tarjotaan yrityksille maksutonta sparrausta, valmennuksia ja hyvinvointia muiden…
Lue lisää