Kauniissa syksyisessä säässä käväisimme Aulangon näkötornilla 6.9.2018

Aulangon näkötorni Hämeenlinna

Metsälampi täysin tyynenä.

Huvipuiston levähdyskatos..

Vesilinnun sukellus

Iloisen oloinen vesikasvi tervehti meitä lammen rannassa

Retkipaikkaan oli tuotu pöytäryhmä istuimilla. Tässä olisi hyvä paikka vaikka eväitten syömiselle.

Näkötornin juurella oleva Kahvila. Tällä kertaa se oli jo suljettu.

Kiipeilyintoiset opiskelija tulossa jo alaspäin tornista.

Karhunkierroksen rappusten maagisuus vetää aina puoleensa himoliikkujia.

Elämän eliksiiriä parhaimmillaan. Kaunis ilma, ihanat maisemat, hyvä seura ja paljon vauhtia.

Tässä reppu odottaa omistajaansa. Yksin ja varmana siitä, että se tullaan kohta noutamaan.

Sekunnit kuluvat, odottaminen on palkittua. Omistaja löytyi. Ja liikuntatuokio sai pienen hengähdyshetken aikaiseksi.